Uitjes in Zwolle ®

Veel gestelde vragen


We doen ons uiterste beste om je adequaat te woord te staan.
Zijn we in gesprek, mail ons dan info@uitjesinholland.nl 
Uiteraard is het ook mogelijk om via de site met één van onze medewerkers te chatten.

Wat kost een uitje?
Alle prijzen staan inclusief btw op onze website vermeld.
Per boeking brengen wij eenmalig reserveringskosten in rekening.

Hoe weet ik of een uitje op een bepaalde datum nog beschikbaar is?
Informeren naar de beschikbaarheid kan telefonisch, per mail of per chat.
Je hoort dan meteen of een uitje nog beschikbaar is.

Kan ik een optie plaatsen?
De belangstelling voor onze activiteiten is groot. We plaatsen dan ook geen opties.
Wacht dan ook niet te lang met reserveren. Dit voorkomt teleurstelling.
Hoe boek ik een uitje?
Een uitje boek je eenvoudig via het boekingsformulier.
Dit formulier vind je op de homepage en onder de Boek nu-button op elke pagina.

Kan ik een uitje ook telefonisch boeken?
Nee, je kan uitsluitend reserveren via het boekingsformulier.
We weten dan zeker dat we alle gegevens hebben die nodig zijn om je reservering in orde te maken.

Hoe lang van te voren moet ik een uitje reserveren?
Hoe eerder je reserveert des te beter. Sommige activiteiten zijn erg populair en snel volgeboekt.
Wat betekenen de vakjes die gemarkeerd zijn met een *-symbool?
Vul het boekingsformulier altijd zo compleet mogelijk in. De velden gemarkeerd met een *-symbool zijn verplicht.
Vul deze dan ook altijd in.

Kan ik zelf de starttijd van een uitje bepalen?
Ja, op het boekingsformulier vul je de gewenste starttijd in. Uiteraard overleggen we met je mocht de gewenste starttijd onverhoopt niet meer beschikbaar zijn.

Waarom moet ik mijn mobiele nummer invullen?
Het is erg handig om je op de dag van het uitje mobiel te kunnen bereiken. Uiteraard bellen we je alleen als het echt noodzakelijk is (bijvoorbeeld bij vertraging enz.)
Ik wil gaan boeken maar weet nog niet precies hoeveel personen mee doen.
Het is voor ons belangrijk te weten met hoeveel personen jullie zijn: er worden zitplaatsen gereserveerd, tafels gedekt, apparatuur ingepland, ingrediënten of materiaal ingekocht.
Vul op het formulier dan ook het aantal personen in waar je zeker van bent dat meedoet. Ophogen van het aantal deelnemers in een later stadium is nooit een probleem.

Ik heb voor 20 geboekt en nu haken 2 personen af. Wat nu?
Vermindering van het aantal deelnemers binnen een marge van 10% is mogelijk tot tien werkdagen voordat jullie uitje plaatsvindt.
Het is mogelijk om via ons een annuleringsverzekering af te sluiten bij Europeesche Verzekeringen.

Ik heb geboekt voor een groep van 35 personen. Maar ach, er doen twee personen extra mee. Dat valt toch niet op.
We adviseren je deze situatie te voorkomen! Je loopt het risico van extra kosten of dat de extra deelnemers worden uitgesloten van deelnamen omdat er gewoonweg geen plek is.

Ik wil een uitje boeken voor 8 personen, maar ik lees dat het minimum aantal deelnemers 10 personen is.
Je kan het uitje voor 8 personen gewoon boeken, maar vraag altijd wel even eerst een prijsopgave aan. De prijs per persoon ligt dan wel iets hoger.
Wat gebeurt er als ik het boekingsformulier verstuur?
Nadat we je boekingsformulier hebben ontvangen gaan we aan de slag.
Je ontvangt uiteraard eerst een ontvangstbevestiging van ons.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij het invullen van het boekingsformulier is er dan iets mis gegaan.
Wellicht ben je vergeten een vakje in te vullen of heb je een vakje niet aangevinkt.

Ik heb geboekt maar het uitje is niet meer beschikbaar.
Heb je geboekt maar is de datum onverhoopt niet meer beschikbaar, dan vervalt helaas je boeking. Uiteraard ben je ons in dit geval geen kosten verschuldigd.
Samen met jou kijken we dan naar een leuk alternatief.
Wat is een voucher?
Na het in orde maken van je reservering ontvang je tegelijk met de factuur een voucher. Dit is je deelnamebewijs.
De voucher neem je mee op de dag van het uitje.

Ik ben mijn voucher kwijt.
Laat het ons weten. We mailen je zonder probleem een kopie van je voucher.

Ons uitje begint om 10.30 uur maar we zijn vertraagd.
Het uitje start en eindigt op de afgesproken tijdstippen. Zijn jullie niet op tijd dan heeft de instructeur het recht het programma in te korten.
Waar vindt de activiteit plaats?
Alle uitjes vinden plaats in het centrum van de stad, tenzij anders op de website staat vermeld.
De exacte locatiegegevens lees je op de voucher.

Hoe weet ik of de horecalocaties goed en leuk zijn?
Alle restaurants worden door ons geselecteerd op kwaliteit en gezelligheid.
We hebben in elke stad voldoende horecalocaties die ruim aan deze voorwaarden voldoen.
Hoe betaal ik mijn uitje?
Nadat we je reservering in orde hebben gemaakt ontvang je per mail een factuur. Op de factuur staat een uiterste betaaldatum. Het totaalbedrag moet altijd minimaal drie dagen voordat een uitje plaatsvindt door ons zijn ontvangen.
Je kan de factuur per IDeal voldoen of het bedrag per bank naar ons overmaken.

Kan ik drankjes bestellen tijdens het uitje?
Bij elke activiteit staat vermeld wat is inbegrepen.
Uiteraard staat het je vrij om drankjes te bestellen. Deze moet je dan wel ter plekke in de horecalocatie afrekenen.
Wat gebeurt er met slecht weer?
Alle buitenactiviteiten gaan ook bij minder goed weer gewoon door.
We adviseren je dan ook de weersvoorspelling in de gaten te houden en je hierop te kleden.
Is het uitje een verrassing voor de overige deelnemers, laat ze dan in elk geval wel weten of de activiteit binnen of buiten plaatsvindt.